Rock your body

Jag for faktiskt ut och sprang igår efter skolan, precis som planerat.. Mina ben vägde ungefär ett ton vardera och jag trodde aldrig jag skulle orka hela vägen hem. Jag tänker inte skriva ut hur pinsamt kort jag sprang, men i alla fall, jag sprang!!!!!
Och en annan sak som jag är sjukt stolt över, jag började skriva på p.a rapporten idag. Skrev en hel sida på kanske tio minuter. Vet inte vad som for i mig men shit vad jag ordbajsade snabbt.. Sen så har jag mitt alldeles egna rock band nu och är galet nöjd! Ehm, ja och så har jag fått ett par studenten skor nu som kommer bli perfa till min klänning. Måste bara försöka lista ut om jag fick dom eller om jag ska betala. Aja!! Det tar jag imorn..
Jag hade lite tråkigt när jag kom hem från skolan idag!!! (här ser ni bevis på hur äckliga mina ben är när jag böjer dom bakåt, fast här anstränger jag mig typ för att INTE göra det)

Kommentarer
Postat av: Emil

Snyggt! :)

2010-04-29 @ 23:57:24
Postat av: t

jag är så fett avis på dig! :D

2010-04-30 @ 15:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0