Rude boy

Har funderat nu i flera dagar om jag ska ta bort bloggen eller ej. Men jag tror jag ska behålla den trots allt, jag kan dock inte lova så många inlägg. De kommer väl komma när jag känner för att skriva. Sen vill jag verkligen verkligen göra en ny design, men det är typ omöjligt att veta vad jag ska ha för färger osv. Så, ni får se denna tråkiga tills jag bestämt mig. Igår såg jag Remember Me med Sanna, det måste ju vara den bästa film jag sett på flera månader. Jag rös nästan non-stop genom hela filmen, och slutet, GOOOOSH vad bra. Nej nu ska jag försöka göra klart yearbooken, bara framsidan och baksidan som fattas.. Typ omöjligt att komma på vad det ska vara på den, så jag tror det blir bara en enkel med bara text!!

Kommentarer
Postat av: Kusin

Att den var bra!



kram

2010-04-11 @ 16:43:52
Postat av: Fanny

Den ägde sönder.. jag dog så bra den vaaar!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-13 @ 18:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0