London Town

Bildbomb!!
Hur f*n vrider man bilderna?? Aja, London Eye var awesome!!
Fisheye bild utan fisheye
London City, grått
Hyde Park
Hyde Park
Tower Bridge (fail)
Cockfosters!!!!!
Näe, Rowena var inte alls livrädd!!
Japp, hon hade fast rumpa
Det hade han med!!
Mahatma Gandhi var lätt sötaste av alla
DREGGEL
Rowena Wolverine Lee
Picadilly Circus
Big Ben
Nej nu orkar jag inge mer!! Jag har dock de bästa posarbilderna på Rowena på mitt andra minneskort! Det får bli en annan dag. Eeh, London var skitkul, verkligen. Dock blev jag ej förälskad i staden, inte alls i närheten av New York. Fy tusan vad mycket folk det var, för mycket folk. Kunde knappt röra sig. Plus att expediterna i affärerna var mest bara otrevliga.. Utom han som kunde svenska och undrade ifall vi skulle bli tillsammans med han. Han var skitkul!!!

Kommentarer
Postat av: t.

fysatingen vad fin du är i glasögonen!!

2010-08-12 @ 12:59:10
Postat av: Mick

Du sa aldrig att du varit i London i somras! :O

Tror jag ska skippa white queen, men funderar på detta istället: http://mikico.blogg.se/2010/october/burton-halloween-once-again.html

2010-10-27 @ 19:20:09
URL: http://mikico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0