Rescue Me

Kände att det var dags för ett inlägg.
Min Rowena har flyttat till Borlänge nu. Känns konstigt att hon inte längre finns där, bara tvåhundra meter bort. Men, det blir väl roadtrip någon gång för att hälsa påååå!! Vore skojsigt. Öh, what else?
Jag är bajsnervös inför tisdag. Då ska jag fara åh knäcka ryggen. Jag har ju som trott att jag har haft ett hjärtfel nu sedan jag var och trängdes i trappen. Ibland kan nämligen mitt hjärta börja slå dubbelslag och jag blir helt matt i kroppen och kan knappt röra mig. Så, självklart har mitt hypokondriska jag trott att jag haft hjärtfel och ska dö vilken sekund som helst. Och jag ska säga er att det är värre när jag flyger, hur obehagligt som helst. Jag är ju som redan rädd, så sen när jag sitter där, instängd i ett farligt flygplan kör mitt hjärta igång och bara rusar som en galen häst!! Fyfan, inte ok. Men tur har jag ju, som inte flyger ofta. I alla fall, en dag i Cypern när mitt hjärta rusade som mest så fick jag en panikattack och började hyperventilera och allt, kunde knappt andas! Då kom mamma fram till att det måste vara någon låsning i ryggen som gör det. Så nu tror väl jag halvt på det med, fast om sanningen ska fram så tror jag fortfarande mer på hjärtfel. I alla fall, på tisdag ska jag försöka knäcka till den så kallade "låsningen" i ryggen och förhoppningsvis kan mitt hjärta lugna ner sig i processen! Blä, jag vill inte knäcka min rygg, tänk om han som ska göra det gör fel och jag får typ skolios eller nått. HAHAHA vilket skämt, jag kan inte få skolios av en felknäckning, snarare bli förlamad! AAAAAAAH. Orka att jag ska vara så här hypokondrisk, VILL INTE.

Kommentarer
Postat av: petra

Du är den mest hyprokondiska människa jag känner.. dock extremt obehagligt med hjärtklappning!

2010-08-23 @ 09:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0