Dum av dig

Jag lyssnade precis på en låt på spotify, alltså befintlig låt på min playlist, men sen när jag skulle spela den igen så var den borta. Ba poff, whats up with that?? Får man göra så? Ont!!
Idag har jag köpt julklappar, hela två stycken. Och en födelsedagspresent som jag egentligen vill ge till mig själv. Kanske ska köpa en till likadan, hihih. Har varit ledig och det har varit underbart, alldeles alldeles underbart. Bakade scones imorse och njöt galet mycket av att slippa stressa ner frukosten. Sen att liksom bara kunna ta på sig apfula kläder, vilken lyx är inte det!!! Snacka om att missmatcha...
Imorn gäller jobb till 19:00. Najsbajs. Sista timmen på DNA, wihoo, jag ska köra skethög musik så man måste skrika till kunderna!! Det vore nått va..
Igår var sista blåträffen, det var lite melankoliskt. Jag var utklädd till tomte och gav alla godispåsar som var fyllda med frukt och reflexer, hahah stackarna vad lurade de blev!!
Idag på bussen var det någon som hade så fett hår att jag började må illa av lukten. Hur fresch är det på en skala? Blääää.
Beach house är mysmusiik.

Kommentarer
Postat av: t

säg bara till näär var hur.



2010-12-10 @ 08:27:52
Postat av: Fanny

För jag blir så DUM AV DIIIG!!!

2010-12-10 @ 21:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0