Maybe this christmas

Nu är det jul här i vårt hus, julen är kommen hopp tra-la-la-laaaa!!
Imorgon är det JULAFTON. Wihoooooooooooo. Familjen Stenlund ska traska iväg till KYRKAN imorgon på morgonen, liksom, tveksamt om vi kommer in. Haha nej men det är faktiskt inte helt ovanligt att vi är där, det är ju så mysigt. Älskar kyrkan på julen. Ikväll ser vi på bingolotto och spelar men det går inte bra. Hittills har vi inte vunnit ett öre. Sket. Citat Mormor;
Men har inte de där hästjävlarna kutat färdigt snart?
Smått less på travet? Hahaha. Nu spelar jag tredje bingot.. vänta ett tag.
He blev inget av. Bajslotto!!
Nu ska jag sova. Mina ögon brinner och jag vill vara utvilad imorgon i kyrkan så jag kan sjunga med i alla fina psalmer. Typ, Stilla natt, heliga natt.
GODJUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0