The christmas song

Herregud, får det vara så kallt som det är idag? Är det verkligen lagligt? Fy fan. Vi borde stämma vädergudarna. Ja, där jag sa det, jag tror på vädergudar. Egentligen inte.
Jag köpte en poncho igår och jag är överlycklig. Den är underbar, alldeles alldeles underbar. Varm och mysig. Nu är bara min fråga hur i h-vete jag ska rymma den under jackan. Tror det blir att slänga ner den i väskan och ta på mig den när jag tar av mig jackan. Ja, så får det bli.
Idag ska jag på stan och fixa de sista julklapparna. De är faktiskt bara två kvar. Jag har varit väldigt väldigt duktig i år. Men jag är inte så nöjd som jag trodde att jag skulle vara. Det är lite tråkigt. Men det får duga.
Bla bla bla.. Nu måste jag gå och plocka ur diskmaskinen. Dagens roligaste hemmasyssla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0