Jag är en vampyr

Vad vill du? Men kom då, jag är ju här och väntar på dig
Men lilla gubben hur är det fatt? Du fattar väl att du måste stå upp och slå tillbaks annars kommer de aldrig låta dig va

Kom precis hem från simhallen. Har simmat med mina underbara sannor. Det var hur roligt som helst. Jag älskar verkligen att simma. Nu hoppas jag bara att jag kommer igång med träningen på riktigt så jag inte förfaller igen. Blir nog bodybalance med mamma på torsdag, längtar redan. Jag är så otroligt stel just nu. Pinsamt. Sen längtar jag till dansen också, hoppas det blir en bra termin.
Nu ska jag plugga.. Wihoo
Du såg lika påkommen ut som du var
Men helt ärligt det va skönt med ett dåligt svar







Kommentarer
Postat av: J

Krunegård, är en anledning att fara på Umeopen faktiskt!

2010-01-04 @ 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0