Just for now

Kiss me 'til the morning light

Jag har varit extremt trött idag, hela dagen, non-stop. Mina ögon sved, det gjorde ont att sitta upp för jag var så trött och när jag skulle göra något tog det fem minuter längre än i vanliga fall för allt gick så otroligt segt. Sen direkt efter middagen blir jag pigg. Det var bara random, eftersom jag inte sovit något alls under dagen utan bara gått omkring och kämpat för att hålla mig vaken. Men nu börjar det dock komma tillbaka, tröttheten alltså.
Just nu kämpar jag emot viljan att skriva om hur sjukt irriterad jag är. Det skulle bara bli fel om jag skrev om det här, eller om det kan jag väl alltid skriva men detaljerat vore ingen hit. Så, jag fortsätter kämpa och skrika frustrerat i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0