Let's go surfing

Wake up, it's a beautiful morning - NOT
Det är JULI, vad händer med sommaren? Eller egentligen är jag inte förvånad, det brukar väl alltid vara så här.. Men jag är så blek så blek så jag vill bli brun bli brun. Öh? Känner mig galet random just nu. Ska äta och sen dra och hämta My så ska vi se Inglorious Bastards igen. Crazy bra film det där!! Ett tips till alla som gillar Tarantino, Hitler och blod. Fem av fem toasters alltså! Måste styra scary movie maraton också. Idag slog det mig att Rowena drar från Umeå om typ mindre än tre veckor, får ont i magen bara jag tänker på det. Kommer gråta ihjäl mig när hon far. Hmm mer random grejer? Jag for och slog några bollar på ranchen idag med familjen. Det visade sig att jag var en naturbegåvning, INTE. Men jag blev taggad, tror jag ska ta tag i det där. Snart.
What else what else? JAG SKA TILL LONDON PÅ FREDAG!!!!!!!!!!!!!! Galet taggad... wihoooooo..
Jag har btw Shakiras VM låt på hjärnan, den där Waka waka låten. Det är faktiskt en ganska rolig titel på en låt. HAHAH WAKA WAKA liksom, någon annan än jag som fattar??? ÅÅÅH ORKA MITT HUMÖR. Måste gå och lägga mig, typ NU!

Kommentarer
Postat av: tova

Fannyyyy du är inte blek!!

JAG HAR ÄNNU INTE SETT INGLORIUS BASTARDS ÄN!! jag är mongo.

2010-08-04 @ 17:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0