Focus

Citat från Familjen
Vi pratar om pappas snarkningar och mamma berättar hur otroligt frustrerande det är;
Mamma - Ibland vill jag bara ta kudden och döda han, jag skämtar inte
Pappa - Men du skulle ju ångra dig sen när du upptäckt vad du gjort
Mamma - Tveksamt alltså.....
Efter ett skrattanfall fortsätter vi prata om snarkningar och jag nämner att man snarkar ju på grund av dåliga luftvägar.
Pappa - Men det har ju blivit mycket bättre sedan vi bytte fönster
Mamma - Jasså?
Pappa - Men det har det ju, nu är jag ju bara förkyld. Får man ara tät i näsan när man är förkyld?
Mamma - Det har gått tre veckor nu, har du hört talats om något som kallas nässpray?
Pappa - Jo, men nässpray är ingen bra idé, då blir jag toktät istället
Mamma - Åååkej
Mmm stackars utsatta lilla pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0