Him

Sitter och njuter av lukten av kladdkaka, mumma!

Har precis duschat klart efter att jag tagit ut allt löshår, jag har kommit fram till att när håret klipptes med löshåret i måste mitt egna hår också klippts för det är inte så långt som jag kom ihåg det, eller så är det bara en illusion. Men det är underbart att ha tillbaka bara mitt hår, fast jag gillade det långa håret. Men det var helt enkelt inte bekvämt, jag skämdes. Det roliga är att det inte finns en bild i världen som kan bevisa att jag någonsin hade löshår, eller, det finns bilder från när jag satte in det, men ingen slutresultatbild.

Har försökt göra P.A nu i någon timme men det är fucking imposible för openoffice vägrar öppnas, jag klickar och jag klickar men inget händer. Så jag antar att jag måste starta om datorn, men det orkar man ju inte eftersom det kommer ta ungefär tjugo minuter att göra det. Sen har ju openoffice strejken gjort att jag fått en giltig ursäkt att inte göra P.A. Jag vet att jag kommer få det stressigt sen, men gud så underbart att slippa göra det ett tag.

Nu taggar jag morgondagen då det blir en heldag i vännesbacken, inte för att den är rolig, men ute i friska luften en hel dag tackar man inte nej till. Ber till gudarna nu att vi får lika fint väder som idag, då kommer jag nog nästan gråta av lycka.

Har btw massor av idéer som involverar fotografering, så jag tror faktiskt jag ska ta tag i det för en gångs skull. Göra mina idéer till verklighet. Så får jag väl lägga ut resultatet här på bloggen någon gång.

Nu ska jag se på lite Weeds


Kommentarer
Postat av: Myy

Jag visste inte att du ser weeds. Nice!! :D

2010-03-21 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0