Supermassive blackhole

Jag taggar Alice in Wonderland ikväll.. I 3-D dessutom, yeay!!



Såg på Jonas Gardells program om gud igår, jag tror han hade den bästa versionen av gud någonsin..

"Min Gud är en svart lesbisk kvinna som kokar macaroner till alla som vill ha"

Sen också det här med ateister, jag har alltid sagt att jag är ateist, men hur vet jag säkert att jag är det? vet jag till hundra procent att gud inte finns? och vad tror jag då händer när jag dör, hemska tanke om jag bara dör och allt är svart och kallt och tomt då tror jag hellre på en fin himmel med en svart lesbisk kvinna som kokar macaroner. Fast, allt det här med religion och tro och att tillbe gud, det känns överdrivet och inget jag tror kommer göra mig till en bättra människa. Så, jag tror på himlen, men inte på gud.

Oh, det där var ett riktigt riktigt random inlägg.. Men men, Jonas Gardell got me thinkin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0