I'm like a bird

Nu har jag färgat håret, blev inte så mycket klippa. Det är... blont. Det är väldigt blont. Jag ser ut som hon typ Snow eller vad hon nu hette som var med i första säsongen av so you think you can dance. Ni som såg kanske kommer ihåg henne, ryskan som dansade ballroom. Så, enkelt sagt, jag ser ut som en ryss! Nej men helt ärligt, jag är nöjd. Det är nog bara stylingen, som vanligt. Gillar egentligen inte när frisören stylar. Då brukar det alltid bli fel. Men men, imorn ser det nog bättre ut.
Kom ganska nyss hem ifrån Sex and the city 2 filmen och i LOOOOOOVED it. Den var så galet bra. Älskar verkligen SATC. Blir sugen på att se om hela serien men första säsongerna är inge bra men jag vill heller inte hoppa in någonstans. Bla bla.... Se den bara, SE DEN FÖR GUDS SKULL. Eller nej, se den för din skull och förläng livet med lite skratt och låt ögonen njuta av vackra vyer och underbara kläder, för att inte tala om killarna.. Gosh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0