Kick ass (we are young)

Idag fick jag ett skrattanfall av att My kom fram snabbt bakom godisautomaten på skolan, något står ju inte rätt till där uppe hos mig. Men till mitt försvar förstärktes skrattet åt att Tova sa; "Jag vill också ha roligt" och lät extremt deprimerad. Det värsta med det här skrattet var att det som aldrig gick över, det bubblade hela tiden och jag fick fnissattacker hela vägen hem från skolan också. Folk måste ha trott att jag var mentalt instabil eller att jag tycker att det är extremt roligt att cykla, vilket som så är jag ett mongo.

Sen hade vi en allmänt rolig lunch idag också. Vi skrattar lite smått åt en grej och jag tycker det känns lugnt att ta en tugga av maten men ack så fel jag hade för precis efter utbrister My; "Hon är för rolig". Och nej, det är inte meningen att någon som inte var där ska fatta men galet vad roligt det var. Jag trodde någon skulle måsta göra Heimlich Manöver på mig för jag höll på att svälja maten fel. Sen lärde jag mig en hel del under lunchen också, som till exempel att My hämtar ut pengar från en automat helt sjukt snabbt och att jag tydligen låser upp min cykel ovanligt fort. Kan ju vara användbar information, eller inte.

Nej nu ska jag börja med skolarbeten!


Kommentarer
Postat av: My

Hahahahhahhahahahhhahahah en jävligt bra dag helt enkelt :D

2010-05-11 @ 16:07:46
Postat av: F

Ja och den blev ju bara mer awesome för dig sen ;) WOOHOOO KÖRKORT :D

2010-05-11 @ 17:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0