Riverside

Jag gillar verkligen den nya spotify.. roligt att kunna sno playlists från folk, som typ min systeryster som har kanske femmiljoner playlists. Då slipper man göra egna!!!!
Jag hade i alla fall tänkt lägga ut lite bilder från valborg.. bättre sent än aldrig tycker jag..
Det finns fler men jag vet som inte riktigt vilka jag får lägga ut för Sanna som var så snäll och ställde upp på att bli fotograferad... Jag är galet nöjd över de flesta bilder och börjar tagga rejält till fotokursen till hösten!!!
Kanske ska lägga till att ingen av bilderna är redigerade eller klippta. Jag borde ju som försöka ta bort sladden på den första bilden och den sista har någon himla lampa där i hörnet som måste bort.. Aja, det kan inte alltid vara perfekt

Kommentarer
Postat av: Anonym

men inga fula på mig sa jag ju!!!!!!

2010-05-09 @ 22:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0