Beat on the brat

Happy happy happy...
Kom hem från Borlänge för någon timma sen. Var där och träffade Rowena och såg hur hon bodde. Det var mysigt. Men ganska död stad måste jag ju få säga. Förutom den där veckan i juni då peace and love äger rum där. I alla fall så hade vi det mycket kul, iaf jag. Sen kan jag ju inte komma och stå för Rowenas åsikt. Men jag tror hon tyckte det var kul också. Vi spelade apmkt buzz och jag var the champion typ flest gånger. Fick genipokalen och allt. Jag kände mig fulländad. Plus att jag out of the blue nu fått veta att jag är bra på texas hold'em. Jag vann. Tänk om det varit riktiga pengar, då hade jag varit rik. Äsch, vafan säger jag, rikare!!
Sen såg vi också två filmer, A clockwork orange som var sketbra. Konstig och konstig och så JÄVLA KONSTIG. Men brao. Andra filmen vi såg var splice, den var bra. Haha jag brukar inte gilla sci-fi men hallååå?? Filmen var väldigt intressant. Sen satt vi uppe halva natten igår, eller morgonen idag, vilket som och så fick rowena rita av mig. Hahaha jag var nog ingen bra modell. Kunde inte hålla mig för skratt. Jag tycker bilden blev bra!!!
Så ni till varför jag är så glaaaaad. Jag har så sjuka julkänslor så det finns inte. Vill att det ska va tredje advent och att vi ska ha en gran och paket och tända ljus och julmusik och allt. Men det går ju inte, det har ju precis blivit november. Måste lugna mig. Var ute och gick nu och lyssnade på A christmas carol boken. Den är hur skön som helst. KRAAAAMP i magen, jag är dödshungrig. Sist men inte minst vill jag bara tillägga att det är deprimerande att åka tåg. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0