Pack up

Jag lagar amerikanska blåbärspannkakor just nu. Dom är blå. Lite läskig färg på mat. Ni vet väl att man äter med ögat? Jag fick ett mindre smickrande MMS från en inte så snäll kompis alldeles nyss. Usch. Idag har jag kört runt och lämnat igen alla halloweensaker så nu är jag lite mer än 200kr rikare igen. Hmm vad jag nu ska lägga de pengarna på? Kläder förmodligen. Eller ett par skor. Är galet sugen på skor just nu. Fast, inte från våra butiker eftersom de fortfarande inte kommit in något nytt och spännande där. Blä. Men det kommer snart. Vad tycks om min nya header? Jag hade extremt tråkigt och lockade håret och körde på lite rött förföriskt läppstift och voila! Meningen på latin får ni kolla upp själva om ni nu orkar. Annars så är det inget speciellt med den.
Jag är galet nyfiken på hur pannkakorna smakar men jag tänker vänta tills alla är klara och pappa har kommit hem så jag får sällskap vid matbordet för, det är inge roligt att äta själv.

Kommentarer
Postat av: t

SNYGGO!

2010-11-01 @ 20:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0