Love the way you lie

Om man ändå kunde blogga lukter, då skulle jag nog ha allra flest besökare just nu för fytusan vad det luktar gott här på äppelvägen!! Jag bakar chokladpecanpaj. Den du! Jag har haft mysfredag idag utan jobb. Eller jag jobbade 1 1/2 timme imorse på pappas jobb men det räknas ju knappt eftersom jag inte gjorde något ansträngande. Förutom att jag nog kommer få arbetsskada i nacken, inte o.k! Jag har värsta kärkänslan i magen. Sjukt random, tror det beror på chokladlukten. Så JÄVLA GOTT DET LUKTAR. Alla som sett tv4 programmet Elvis i glada hudik räck upp en hand! JAAAG. Underbara älskade utvecklingsstörda människor. Jag vill bara vara med och få ta del av all glädje. Snacka om att sitta och le non-stop i en timme åt så fina människor. Ica-Jerry är med och Bosse och Toralf och Maja. Mina favoriter.
Bosse; Jag gillar när man kramas, då är man på gladhumör. Så man inte går runt och är så där, nere hela tiden.
Maja; Ja, jag höll på att dö men så gjorde jag inte det. Men då slutade jag växa så det är därför jag är så här, kort i rocken.
Toralf; Ja tjejer är vackra. Mumsilimumsilemums mums. Hoppas det sitter några vackra pumor i publiken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0