The Face

Jag har fortfarande kvar min arm!!! Wohoo.. Jag skäms faktiskt lite. Jag blödde ju väldigt väldigt mycket efter att läkaren tagit bort mina defekter. Så jag trodde ju att såren skulle vara stora och ha en skorpa eller nått annat roligt att pilla på. Men ICKET. När jag tog bort den äckliga bindan med blod i, HAHA åh överdrivet JA, eh, vad skrev jag, ja just det, bindan med blod i, som satt under armen och inte mellan benen. KAN JAG SLUTA ELLER? Äsch. Såret var i alla fall minimalt litet. Jag såg det knappt. Ingen skorpa eller något annat för den delen, bara en minimal liten liten röd fläck. Jahapp. Jag har i alla fall kvar ärret på ryggen, and that's gonna stick with me!! Han sydde ju nämligen tre stygn på mig, så tråden ska bort, typ på fredag. Jag är nervös.
Idag klev jag upp kvart i SJU på morgonen. Jag har inte klivit upp så tidigt sen, typ augusti när jag drog till London och klev upp klockan fem. Jag skulle nämligen skjutsa min kära systeryster till skolan och sedan fara iväg till pappas jobb för att skriva in adresser på datorn. Ja det är faktiskt ett jobb det med. Mycket spännande när man ska skriva danska ö:n osv. Man lär sig mycket. Plus att man får en härlig nackspärra också för man tittar ner så mycket. Underbart. Men jag klagar inte. Jag blev klar på två timmar och sen dess har jag varit hemma och gjort absolut ingenting. Nu sitter jag i mörkret i vardagsrummet och funderar på vad jag ska ljuga ihop att jag gjort hela dagen när mamma kommer hem och frågar "Vad har du gjort idag då Fanny?". Jag som skulle träna, eller jag VILLE träna. Men jag vill inte springa, jag vill typ fara åh spinna eller simma eller köra något annat roligt, typ bodycombat. Men nej, jag är pank. Så jag måste vänta tills på måndag innan jag kan göra något som involverar att öppna börsen. Äsch, jag tänker inte ljuga för mamma. Jag tänker säga precis som det är "Ja du mamma, jag har gjort absolut ingenting, kul va?"

Kommentarer
Postat av: your friend with a M haha gay

hahaha din lilla tönt. ska vi hitta på något snart? :)

2010-10-20 @ 23:39:03
Postat av: F

tack :] hahahahha ja gärna :D

2010-10-22 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0