Balls to the wall

Alltså jag kan ju aldrig sluta förvånas över min mamma. Hon är på riktigt den absolut mest klockrena människa jag känner. Jag vill vara som henne!! Jag ska dra ett till citat bara för att... och det här hände alldeles för kanske två minuter sedan. Vi sitter och pratar om en pojke som vi vet brukar doppa sitt i det mesta som rör sig och så utbrister hon, helt utan förvarning;
"I have fucked you, you, you and you but not you but you can come now if you want too"
Inte bara är självaste meningen extremt rolig utan också slår hon till och pratar på ENGELSKA. Det här är kvinnan som påstår sig inte kunna ett ord på engelska OCH som titt som tätt slänger ur sig att "om man nu bor i Sverige så ska man väl prata svenska".
-
Jag älskar dig så sjukt mycket mamma!!

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Tror att din mor inte kan känna annat än kärlek och stolthet inför en sådan ödmjuk och fin dotter.

2011-04-20 @ 08:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0