Dirtbag

Som jag skrivit tidigare på bloggen är MTV en av mina favoritkanaler på tv. Mest för musikens skull men det finns även vissa program som är riktigt riktigt underhållande, som t.ex. My life as Liz, I used to be fat och Disaster date. Men som sagt, mest för musiken. Men så i morse när jag åt frukost tittade jag lite slött på några videosar som visades, och så plötsligt kom push upp. Och push, för er som inte vet vad det är, är alldeles fräscha nya band/artister som precis fått skivkontrakt osv. Här brukar det mesta vara bra. Så jag hajjade så klart till och tänkte, äntligen något nytt. Efter att sett 1 minut av videon och intervjun med det nya bandet hade jag ont i magen och en stark impuls att slå sönder mina trumhinnor bara för att få slippa oljudet. Alltså, jag är mållös. Så dåliga var de. Ett nytt pojkband vid namn "Big time rush" med låten "Boyfriend". Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Får man göra så här? Är det på riktigt? Är det ett väldigt sent aprilskämt? Snälla, jag vill verkligen att det ska vara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0