Furry walls

Jag har väntat på inspiration så att jag skulle kunna komma tillbaka från ett längre uppehåll med ett inlägg som skulle få er att tappa hakan och aldrig, aldrig mer vilja läsa en annan blogg för att ni plötsligt insåg att det inte ens är värt när ändå fabulousfay.blogg.se har allt. Men det här med inspiration är inte riktigt min grej. Så det sket sig!
-
Jag har varit i Norge för första gången i mitt liv. Jag har alltid älskat Norge. Tror att det beror på att norska är världens sötaste språk. Tyvärr blev jag lite besviken eftersom jag inte pratade så värst mycket med någon norsk. Måste säga att Cypern är ett mer norsktätt land än självaste Norge. Det var hur som helst supertrevligt! Vädret var mycket bra, men inte för bra för jag har ingen pandabränna. Phew på den.
Känns töntigt att sitta och skriva om Norge nu eftersom jag kom hem för typ fyra dagar sen, men jag har inget annat spännande att berätta. Jag avslutar töntigheterna här och bjuder på lite bilder istället..
-
-
-
-
-
-
-

Kommentarer
Postat av: petra

FIIIIIIIIIIIIIINT!

2011-04-15 @ 18:04:54
URL: http://shockwaves.blogg.se/
Postat av: muminmamman

Välkommen hem. Du har varit saknad,,,,,

2011-04-15 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0