Like a G6

Jag verkar ha hormoner i överflöd för tillfället. Eller, jag vet inte om jag ska skriva hormoner eller typ, överkänslighet!?! Hittills har jag inte haft något damputbrott men jag gråter för inget. Jag blir ju rädd för mig själv!!
Allt började igår när jag till frukost såg på Biggest Loser, och skratta nu inte åt mig för det programmet kan faktiskt vara väldigt rörande. Just då tänkte jag inte så mycket på det utan satt bara där och lät tårarna rinna lite. Sen direkt efter Biggest Loser började Sjunde himlen. Nu får ni faktiskt skratta.. I alla fall så började jag gråta direkt när Lucy fick ta examen fast hon egentligen inte skulle kunna. Alltså va? Helt ologiskt. Men när jag verkligen började fundera på om nått var fel var när jag såg på Criminal Minds igårkväll. Då handlade det om en autistisk pojke vars föräldrar blev kidnappade. Jag började, helt seriöst, gråta direkt jag såg pojken!!! Han var ungefär det sötaste jag sett, och så var han så sjukt rädd och så kunde han ju inte säga något för han var autistisk. AAAAH hjärtskärande!
Men det är inte över än, i morse såg jag Biggest Loser igen, och IGEN började jag gråta, out of nowhere. Inte normalt.
Något förslag på vad det kan va?
-

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Det är inte ovanligt att man på våren kan känna som du beskriver. Brukar vara i kombination av trötthet. fast man tycker att det är underbart med att ljuset och våren kommer så känner man sig nere och oinspirerad. Men det går över.

2011-04-30 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0