Sun Giant

Vilket fruktansvärt überbra väder det är. Wie! Blir så lycklig i själen av en strålande sol. Man vill bara springa runt och leka och vara glad. Ikväll ska vi dessutom äta min favoriträtt. Eller en av dem, jag konstaterade ju faktiskt bara för en dag sedan att jag inte riktigt har en favoriträtt. Så allt är tipp topp här hos mig. Det enda lilla, lilla minuset, är att jag har noll ork att göra något. Som sagt, en bieffekt av att ha all tid i världen. För, även om man på riktigt har all tid i världen, så har man det inte. Poetiskt, eller hur?
-
Idag visade jag dessutom bevis på att jag börjat ta lättare på livet!!
Jag är typ lite lycklig tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0