Call it what you want

Ska in och jobba nu på min lediga dag. Det är sånt som händer, typ varje gång jag har en ledig dag. Helst på hösten. Då är det alltid "panik", och "kaos". Tycker att man kanske borde lära sig med åren att hösten är en jävlig tid och då behöver man mer folk. Egentligen borde jag inte klaga alls på att jag får jobba eftersom jag behöver alla pengar jag kan få. Men det som verkligen sitter och skaver är ju att jag faktiskt hade en planerad ledig dag med film och mys. Blev inte alls av. Fast, jag var ju faktiskt 99% säker på att jag skulle få jobba så jag gick ju faktiskt upp tidigt imorse och åt frukost och allt medan jag väntade tålmodigt på att telefonen skulle ringa. Precis som jag börjat få hopp om en eventuellt ledig dag ringde det. "Klart jag kan jobba, ja men absolut, när ska jag va där?". Älskar min totala oförmåga att säga nej.
-
Elisabethtown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0