Resten av ditt liv

Hemkommen från den kungliga hufvudstaden.
Känns inte alls bra att vara hemma. Det var minst 25 grader varje dag med strålande sol och varma sommarkvällar som vi njöt av i fulla drag. Så kommer man hem och möts av regn och 10 grader. Sen att jag ska jobba nu 9 dagar på Noliamässa känns inte heller så förbannat roligt. Men det är pengar. Och det behöver jag eftersom mycket av det jag tjänat under sommaren försvann nu i hufvudstaden.
-
Trodde jag skulle komma hem utvilad men icket. Istället är jag nog tröttare nu än jag var innan jag for. Vettetusan hur jag ska ta mig upp imorn för att cykla till mässan.
-
Hade ju tänkt bjuda på finfina bilder här men det verkar inte viljas. De blir sneda och jag är för trött och otecknisk för att lyckas vrida på dem. I alla fall så har jag varit storfotografen under veckan och fångat Måns Zelmerlöv, Timbuktu, Babsan och Henrik Dorsin på bild. Sen såg vi även Filip och Fredrik, Johnny Logan, Per Andersson, Hans-Erik Dyvik Husby, Eva Eastwood och säkert fler kändisar överallt. Det var pridevecka i Sthlm. Var nog därför det var så många välkända ansikten där.
-
Uppe på Solliden innan Allsång på Skansen
-
Jo vi stod så långt fram att vi var med på TV. Hemskheter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0