The Wilhelm scream

Det är dags för en ny blogg-design. Den kommer snart, lovar! Annars så är det mycket snack på andras bloggar om att byta plattform. Jag är ungefär på samma sida. Tror dock jag stannar här. Eller.. Jag lovar i alla fall att säga till när jag flyttar.
-
På tal om flytt.. Jag flyttar in hos min syster nu i lite över en vecka. Hon är i Frankrike och då passar jag på att träna på att bo ensam. Så har man extremt tråkigt någon kväll så är man välkommen över. Jag kommer definitivt att vilja ha sällskap.
-
På tal om ingenting, är det bara jag som är deprimerad över att sommaren redan är över? Vill ha fler varma sommarkvällar och sköna lata dagar på stranden. Idag, av någon konstig anledning, fick jag julkänslor på jobbet. Kanske för att jag var på Company och där brukar jag endast vara över julen och så fick jag flashbacks osv. Men det var obehagligt. Fick rysningar...
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0