Crazy

Sitter och lyssnar på Britney Spears..... 
Nu är äntligen ordningen i världen återställd... efter månader av förvirrat tillstånd med helt sinnesjukt konstigt beteende från mitt håll har jag till slut hittat tillbaka. Frågan jag ställt mig är, hur i h-vete tillät alla mig göra så här? Liksom, ljuger alla? Jag vet att jag själv ljuger ibland när frågan känns lite för privat eller ifall det helt enkelt bara är onödigt att berätta sanningen typ; "Är den här tröjan fin, jag köpte den idag?" I huvudet "nej för fan, ser förjävligt ut" och ut kommer "Ja men absolut, jättefin." Och kom inte och säg att jag är taskig nu, för vem här kan ärligt säga att de aldrig gjort så? HA, jag visste det. Ingen. I alla fall, tillbaka till ämnet, HUR KUNDE NI??? Det här var ju frågan om liv eller död. Liten överdrift. Nästa gång jag frågar, "Tror du jag skulle passa i rött hår?" svarar ni "Nej för i helvete, du kommer ångra ihjäl dig." Okej?
Då så, då har vi skakat hand på det!!
Men alltså, det är ju lite ljug i det påståendet också, för jag passar visst i rött hår! Jag är egentligen värsta kameleonten, jag passar i alla hårfärger, det är faktiskt sant, för jag har haft alla! (Normala alltså, aldrig blått, grönt osv). Men det var ju egentligen inte grejen, att jag skulle passa i det, (för det vet vi allihopa att det skulle jag göra) det var mer bara, att jag skulle ångra ihjäl mig. För det visste ni allihopa att jag skulle göra va? Jag är besviken!
Tur då att min frisör är värsta Barney och svarar när jag säger - Jag vet att det är omöjligt att bli blond efter att man färgat rött hår men jag kan väl bli brun då, eller?
Frisör svarar - Challenge excepted!!
Jag lovar, varje gång hon hör ordet omöjligt kan hon inte stå emot frestelsen att motbevisa, och det tackar jag henne för. Inte för att jag är nöjd med min grårosablonda färg som jag vid detta nu bär upp med bravur, men för att hon i alla fall försökte och jag slapp betala för jag ska komma tillbaka och göra det fint blont nästa vecka.
Tack till Malin på Umeås bästa frisörsalong Studio 88.
Från ovanstående färg till nedanstående färg
PS: Förlåt för att jag sa att det var fult!

Kommentarer
Postat av: t

hann ju bara se ditt hår en gång och det var snyggellyggt!! DOCK, jag har ju själv satt mig i samma situation och jag vågar som inte erkänna för mig själv att jag ångrat mig en smula x) färgen ser bara bra ut i typ en vecka och vem orkar färga håret så ofta? hahah. snart joinar jag ditt rosa hår.

2011-02-21 @ 11:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0