Sexual Healing

Om jag får säga det själv så överträffade jag mig själv igår. Det tråkiga är att jag inte får någon uppskattning. Jag cravar kommentarer. Jag kommenterar nästan aldrig inlägg själv men ibland skulle det va trevligt med ett litet ord här eller där. Känn inget tvång men friendship over om du inte kommenterar efter du läst det här.
-
Dagens höjdpunkt måste ju ha varit när jag hittade denna manipulerade bild på självaste Petter Northug.
Först när jag såg den tänkte jag, men fyfarao vad äcklig han är. Fick en liten tår i ögat för min minicrush på honom försvann på två röda. Men sen när jag såg att det inte var han kunde jag slappna av och skratta. Fytusan vad äckligt med så mycket hår. Alltså, jag gillar lite hår men herregud, du behöver inte odla en egen vinterpäls.
Sen blev jag ju tvungen att leta upp en het bild på pöjken så då hittade jag den här.
Herregud, dreggelhaklapp på! Ser ni kroppen på människan? Jag som borde va van att se vältränade överkroppar blir helt knäsvag av det här. Så groteskt perfekt. Är det bara jag eller förstörs hela alltet av att hans flickvän står där och typ ler?

Kommentarer
Postat av: t

jag tycker att det du skrev igår var väldigt fint :)

2011-02-25 @ 18:47:28
Postat av: muminmamman

Kan vi få en fortsättning av storyn om mor och far. Spännande,, vem skall spela rollen i en film som handlar om dina föräldrar?

2011-02-26 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0