Your fake name is good enough for me

Tiden bara rusar förbi, jag har tänkt och jag har tänkt. Tror det får bli ett till inlägg om min granne. Ni vet han som är snötokig och skottar för att hålla gården fri från snön? VAKNA MÄNNISKA, du bor i SVERIGE. Ungefär det där vill jag skrika till honom. Men jag tror faktiskt inte jag kommer få ett svar på det. Han kommer titta slött på mig och sen fortsätta slita med snöskottningen. I alla fall, så har dennes familj för sig en massa tokiga saker hela tiden. Till exempel så använder de reflexvästar. Och det är ju jättebra, verkligen. Men, jag vettefan om det är så nödvändigt att ha på sig en reflexväst för att hämta posten på morgonen. Japp, ni läste rätt. De har på sig reflexvästen varje gång de lämnar huset när det är mörkt. Oavsett hur långt de ska.
-
De senaste dagarna har jag hittat en ny hobby. Att skapa exceptionellt bra spellistor på min iPod. Det är extremt roligt. Sen blir jag så förbannat nöjd också med dem. Så då gör jag en till och en till och en till.. Snart består hela min iPod av exceptionellt bra spellistor med annorlunda namn. Det är nästan det roligaste med hela grejen, att döpa dem till något annorlunda. Istället för att de ska heta typ, rock, punk, indie osv så heter de istället något annat så man får lista ut själv vad det är för genre. Jättespännande.
Kurt...

Kommentarer
Postat av: rowEENA

grrr snyggingg.....

2011-02-13 @ 22:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0