Get myself together

Blev fail på hög nivå med nya headern så jag drog ihop en ny som förhoppningsvis är rätt stavad!?!
Hade ju tänkt att jag själv skulle vara med och pryda headern men jag lyckas aldrig bli rätt på bild så det sket sig det med. Det som är jobbigt nu med nya stilen är att den är så tråkig att jag i princip måste skriva en ny lag på att jag måste ha med minst en bild per inlägg. Och det vet vi ju kära läsare att det är jag inte bra på. Vi får se hur det går.
Kommer ni ihåg inlägget som skrevs för bara någon dag sedan? "I will possess your heart" inlägget? Ah precis. Hur många av er märkte att det var med ett, gnugga ögonen nu för det här är ovanligt, mellanrum mellan första stycket och andra? Herregud, jag fick nästan en tår i ögat av att jag lyckades få med det. Och sen tänkte jag, "wihoo äntligen har macken fattat vad som menas med två tryck på enter-knappen" och sen skrev jag ett inlägg igen, lycklig som jag var, och gjorde säkert triljoner mellanrum. Men icket. Det var som om macken fick ett plötsligt infall att göra som jag vill för en gångs skull för att sen bara bli, dum igen. Men, man kan inte få allt här i livet. Du ska i alla fall vara glad att du är snygg som f*n. (Jag pratar med datorn).
Psst! Inte min mac.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0