High on life

Det blev inte av, någon av mina planer för dagen. Istället hörde far rar av sig vid elva snåret och kallade in mig för inventering. Jag traskade iväg till stadens centrum och satte mig i lagret och började. Sen klockan tre var jag tvungen att fara hem för jag skulle hinna laga maten för kvällen. Piroger. Från skratch. Det ska jag säga er, att piroger inte är den snabbaste maten att tillaga. Den är enkel att göra, men tar få se nu, 1h 15min att tillaga. Hoppas nu att det blir gött också. Annars blir jag less.
-
Idag hörde min volontärchef av sig och hade massa jobb åt mig. Jag är så lycklig, för det involverar extremt planering. Lycka.
-
Nej nu ska jag vara en äkta norrlänning och fara och åka längdskidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0