Postcards from italy

Min vän Ernst sa igår kväll att det märks när jag är ledig, för då uppdaterar jag mycket oftare. Trevligt!
I alla fall så tänkte jag bara säga att idag, 16 januari 2011 är dagen då jag, den absolut mest okapabla människa på jorden att öppna alla sorters burkar, nagellacksburkar eller allting som har ett lock som måste skruvas upp, lyckades skruva upp två burkar som min mamma inte klarade. Det är nästan så jag måste hamna i en historiabok eller något. Jag var så lycklig, som ett litet barn på julafton!
Idag, 16 januari 2011 var också dagen då jag trodde jag hade fått bröstcancer. Jag märkte nämligen ett underligt blåmärke på bröstet som jag inte haft tidigare. Fick panik, började klämma efter knölar/märka ifall det gjorde ont när jag tryckte på blåmärket. Inget. Nada. Hmm. Hoppade in i duschen, kom ut, torkade mig. Blåmärke borta. Pjuh!!! Det var nog bara färg från garderobslappen jag hade i BHn igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0