Teardrops

Igår la jag in bilderna från London resan i augusti, alltså från 1GB kortet, inte dom från 4GB kortet, det var ju längesen.
Vill ni veta en sak? Ja, klart ni vill. Far rar var i Finland för en vecka sen, ungefär, och där köpte han en klocka som inte finns i Sverige. Den är galet tjock och så har den massa olika "fönster". En med en vanlig urtavla, en med årtalet, en med dagen och en med om det är förmiddag eller eftermiddag. Ganska hypad. Jag märkte, andra dagen vi hade klockan, att den lever om som en borrmaskin varje gång den slår om från förmiddag till eftermiddag. Jag höll bokstavligt talat på att skita ner mig. Allt blod försvann från kroppen och jag satt blixt stilla i flera sekunder för jag trodde någon skulle komma och mörda mig. Smart Fanny, mycket smart. Nu vet jag i alla fall hur jag fungerar i livshotande situationer. Jag sitter stilla och inväntar döden! Ja så kan man ju också göra. Fan, jag som trodde jag hade blixt snabba reflexer och kunde tänka übersmart under stressade situationer. Äsch.
Det luktade PISS i dom där telefonkioskerna. Gross
Vi är normala. Punkt.
Ingen kommentar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0