The Nail

Jag har tänkt på en grej. En mindre mysig grej. Långa tånaglar. Det är helt enkelt ofräscht. De sticker hål på sockar, de river små rivsår på benen när man sover och de ser förjävla freaky ut. Nu är det så här att jag tyvärr råkade "spara" ut mina tånaglar en längre tid. Varje gång jag såg dom blev jag äcklad och tänkte, nä nu fan ska dom bort, men det blev aldrig av. Ingen skulle ju ändå se dom. Men så i fredags när jag kom till bodybalance passet och tog av mig sockarna i salen så var dom där. Mina långa, ofräscha tånaglar, mitt bland folk. Så alla kunde se. Jag har aldrig i hela mitt liv velat ha på mig sockar så mycket som i fredags.

Kommentarer
Postat av: Stig (?!!)

Hahaha söt du är! Men du har rätt, det är fan lätt att glömma bort de jävlarna sen växer de som ogräs. Gross som fan!

2011-02-01 @ 00:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0