All of this

Finns det något bättre än att lämna över en dryg jävla butik full med skor till den som ska jobba dagen efter?? Tror inte det. Lyckan igår när jag låste igen gallret går ju knappt att beskriva.
-
Universums roligaste klassåterträff igår. Fan vad jag saknar den tiden. Helt klart bästa klassen. Sen att det var så förbannat grymt uppstyrt gjorde ju inte saken sämre. Tack Siri och Hanna för leken som gjorde allt och tack Torkel för att du kom med idén!! Lite tråkigt att vi fick dåligt väder ute men det gjorde faktiskt inte så mycket i längden.
-
Det här fick jag av bloggGuden igår;
"Heeyhey
Tänkte att det kanske vore på sin plats att tacka så mycket för den extremt omtänksamma superbra gåvan! Det känns stort på flera vis, mest för att rättvisan äntligen skipats för mig i min kamp mot, ja, orättvisan, och få igen det som var mitt och som togs ifrån mig. Jag har på nytt fått hopp om livet och världen, tack!"
-
Ibland känns det bra att ge.

Kommentarer
Postat av: T

Neej jag vet. Det är bajsjobbigt att ha rött hår. Håller ju inte så länge.

Men brunt.. kaaanske. Får se i okt-nov :)

När ska vi hitta på ngt? :D

2011-07-16 @ 19:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0