I've got your number

Idag pratade jag med Rowena för första gången sen hon kom fram till Toronto. Kändes skönt att veta att hon lever och frodas där borta. Tydligen har de grymmaste utsikten med soluppgång!! Lite avis? Ja.
-
Idag har jag dessutom överträffat mig själv med liknelser. Helt sjukt. Har fått skrattanfall av mig själv. Jag är stolt på riktigt! Det går ju, som skrivit miljoner gånger tidigare, inte att återberätta allt på bloggen eftersom allt det roliga försvinner men herregud. Ni skulle ha hört mig. Mamma skrattade till och med. Och då ska jag säga er att då, då är det roligt. För hon brukar bara höja på ögonbrynet och tycka att jag är konstig.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0