Vulture feet

Nu sitter jag här och skriver igen just efter att ha läst bloggGudens blogg. Varför? Jag har ingen aning. Blir ju alltid så deprimerad över mina egna texter då. Jag ska köpa oreokex till bloggGuden bara för att jag tycker så synd om honom.
-
Så otroligt lycklig över vädret och att kunna ha på sig shorts och linne typ hela dagen. I fredags åkte jag, Rowena och systeryster till Bettnäs och jag badade för första gången i svenskt vatten på två år. Det var förbannat skönt och jag blev lite exalterad där en stund bara av känslan att bada i svenskt vatten. Ville leka sjöjungfru och simma ut tills jag inte kunde simma ner till botten längre! Ungefär som när jag badade när jag var mindre. Kommer aldrig förlora mitt leksinne när jag är i vatten. Allt blir så mycket roligare där ju!
-
På kvällen for jag och Rowena till TC där vi träffade massa folk och hade trevligt. Jag var kanske inte så trevlig tillbaka men alla vet att jag är en bitch så varför blev alla så förvånad? Nej, skämt och sido, jag vettetusan vad som hände. Blev bara förbannad och förvirrad och då exploderade jag. Förlåt. Kom hem halv 5 på morgonen, klev upp 8 på morgonen och for och jobbade i 7 timmar i en öde butik. Det var jättetrevligt. På riktigt inte.
-
På kvällen åt vi (familjen) middag hos Ählströms. Det var säkert 6 år sen jag var där sist så det var supermysigt att få träffa alla igen. Pojkarna hade vuxit så förbannat mycket. Blir ju rädd. Förr tänkte man aldrig på det, att tiden verkligen går fort. För då var man själv liten och man tyckte att alla såg likadana ut hela tiden. Men nu på senare tid när man umgåtts med familjer med yngre barn så ser man det så extremt mycket. Ena gången är de bara småbarn och andra gången så har de gått och blivit tonåringar. När man själv tycker att man är likadan. Känner mig lite nervös för att träffa min tremening som bara var två veckor gammal sist jag såg honom. Ska bli spännande att höra honom prata!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0