Gatan fram

Har suttit och mekat på photoshop nu ett tag med ett kommande erbjudande till butiken. Hur kul som helst! Kanske ska bli något inom photoshop. Vad nu det är.. I alla fall så tycker jag flera stycken ska hålla utkik efter vad det är för erbjudande för det gynnar nog många! Jag sätter upp det på måndag i butiken så komsi komsi.
-
Har varit en otroligt fin dag idag. Vaknade och började nästan direkt baka en cheesecake till imorgon. Sen cyklade jag ner till stan för att titta på alla studenter. Fick flashbacks och ville också åka med. Efter jag nostalgiat klart köpte jag kladdkakor till mig och Nina och sen for jag hem till henne och fikade och fick presenter och träffade hunden deras. Kanske sötaste hunden jag sett, lillbjörnen. Kom ganska precis hem därifrån.
-
Nu sitter jag mest och hungrar. Borde kanske börja med maten men det kändes lite ambitiöst. Städa borde jag också göra. Men det orkar jag verkligen inte.
-
Har jag berättat att jag börjar känna mig sjuk igen? Vet ni varför jag inte berättat tidigare? För jag vill inte bli sjuk. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0