Sommartid

Visste ni att det blåste en orkan idag i Sörfors, eller i Sörmjöle. Något med Sör i alla fall och inte allt för långt borta från Umeå. Jag kan då säga er att jag inte är förvånad att det faktiskt räknades som en orkan. Herregud, det borde uppstå tornados snart. Jag skulle cykla hem från jobbet och jag rörde mig ungefär 2m per minut. Absolut inte snabbare! Förbannad som aldrig förr var jag när jag kom hem. Men tur då att jag inte träffat mamma och pappa på typ tre dagar så då blev allt bättre. Kunde ju liksom inte ha en reunion när jag var förbannad.
-
Tänkte bara kolla med er, är det så att man har fått men från jobbet när man säger "tack" när man får veta priset man ska betala på Ica? Fråga mig inte varifrån det kom, eftersom man egentligen inte ska säga tack redan då!! Jag säger tack till allt snart. Isch!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0