Norway

Börjar ana oråd i bihålorna. Det värker och känns ganska tungt. Ingen bihåleinflammation nu Stenlund, kämpa! I helgen smäller det ju. Det är ju 19 jävla mars på lördag. Jag känner att jag hypar 19 mars lite för mycket. Det får bara inte floppa nu, jag har snackat för mycket igen.
-
Jag ska fila på en ny design. Jag är inte så freaky egentligen. Det var mer bara en intern grej från senaste besöket i den kungliga hufvudstaden. På tal om besök. Jag bokade en biljett till Trysil idag. Har aldrig varit i Norge.. Ska bli spännande. Jag har hört att männen där borta är schnygga. Kanske ska slänga ner dreggelhaklappen i resväskan. Annars så ska jag dit för att hälsa på Petra och Oskar. Är aptaggad!
Om jag hade den där snowboarden skulle jag också hoppa sådär hela tiden, så folk kunde se "HELLYEAH" varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0