The drugs don't work

Jag har brist på ämnen. Så om ni undrar över något så är det nu ni ska fråga eller om ni har ett bra ämne så får ni säga till!
-
Jag har som sagt lite snorproblem för tillfälligt. Jag varnar här med känsliga läsare att sluta läsa för jag ska gå in på detaljer. Snoret är nämligen så tjockt att det inte vill rubbas, det kanske framgick i tidigare inlägg, så det stannar kvar uppe i näsan. Inte trevligt. Värre blir det av att det liksom kliar, non stop, á la pollenallergi. Och pollenallergi är jag ju van vid, men då brukar jag ha medicin så då kan jag få bort kliet. Men jag har ingen medicin nu. Så nu sitter jag här med kli i näsan och inga nysningar. Jag vill nysa så extremt mycket att jag skulle göra vad som helst för att få nysa. Mamma gav förslag på förslag men inget funkade. Så tillslut kom hon på att vitpeppar, det nyser man alltid av. Så hon ber mig alltså att snorta vitpeppar. Lite skeptisk måste jag säga att jag var. Men tänkte, vad fan, jag provar. Hon la till och med upp en lina åt mig, mamma min! Jag snortade. Väntade. AAAAAAAAAAAAAAAAAH. Vet ni hur ont det gjorde? Det brinner vid detta tillfälle i min näsa. Och ingen nysning för den som undrar. Bara smärta. Tack mamma, jag älskar dig med!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0