Why did ever we meet

Min näsa fortsätter leva sitt egna lilla liv. Jag fick höra en gång att näsan aldrig slutar växa och att den växer 1 centimeter per år. Vilket måste vara ren bullshit. Tänk vilka megalånga näsor alla skulle ha. När man är 50 år skulle man alltså går runt med en halvmeter lång näsa. Hahahha, vilken rolig syn det vore. I alla fall så har min näsa bestämt sig för att inte ge ut någon mer snor. Vilket resulterar i att det knakar och brakar inne i bihålorna och det känns som om jag spränger sönder dem varje gång jag lutar mig framåt. Annars så slog febern till i natt istället, så jag kanske hinner bli frisk nu. Knaprar man alvedon så känns det ju knappt. Mitt huvud däremot brinner. Lite rolig känsla.
-
Jag har bestämt mig för att lära mig spela gitarr. Har alltså haft min allra första lektion idag på internet. Via youtube och ultimate-guitarnånting. Jag lyckades byta ut A-strängen för den hade jag sönder i går och så lyckades jag stämma gitarren endast med hjälp av gehör. Låter helt okej just nu. Jag är stolt, känns ju liksom jobbigt att vara beroende av någon maskin eller annan människa för att kunna stämma den så jag bestämde mig för att klara av det själv. Voila! I did it. Sen har jag mest bara tränat på övergångar mellan ackord. Och dom där jävla barré-ackorden. Fy på dem. Men någon dag inom en snar framtid ska de banne mig sitta!
-
Annars då? Jag har tappat skrivarlusten igen.... Jag skäms i princip när jag lägger in sånna här inlägg, måste vara dötorrt att läsa.. Förlåt
Skulle ha börjat när jag var sådär liten, då hade jag varit gitarrguden nu.

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Tråkigt!!!Absolut inte utan tvärtom. Tror att ju mer leverpastej du har i ditt liv desto bättre bloggning. Att ta del av dina betraktelser gör livet lite bättre :)

2011-03-18 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0