Alla mina låtar

Kanske är dags att lämna det här med att min rubrik är en låttitel. Men jag kan inte riktigt släppa taget om det enda här på bloggen som faktiskt varit ihållande nu i 3 år. Sen är jag galet sugen på att byta plattform eller vad det nu heter. Vill kunna blogga direkt från mobilen och hittills har jag inte hittat någon app som tillåter mig att göra det ifrån blogg.se. Känns lite surt. Om ni vet att det finns en, hojta till!!
-
Är det bara jag som i princip vill gråta av att det är varmt idag? På riktigt varmt. Inte bara varmt när man ligger i lä utan verkligen hela tiden. Oavsett blåst eller inte. Underbart. Det finns inget skönare än varmt väder. Ändå kan jag inte tillåta mig att njuta av det. Jag är så förbannat rastlös så jag går under snart. Var ute och gick alldeles nyss och jag gick hur långsamt som helst och ändå hade jag nog en puls på 190. Det är inte riktigt helt okej i kroppen än. Familjen tror att min "förkylning" är en reaktion på pollenallergin. Men jag är 99.9% säker på att det är en riktigt förkylning. Har aldrig tidigare haft feber på grund av pollen. Vet att det är folk som har det men om jag aldrig haft det tidigare i mina 15 år av allergi så borde jag ju inte få det nu, och jag borde mycket väl känna igen symptom. Och det gör jag. Och ja, du läste rätt, jag föddes inte med pollen. Jag växte in i det. Vilket betyder att jag alltid kommer vara allergisk. Hade kanske kunnat ha turen att inte växa in i det utan födas med det, då hade jag kunnat växa ur det. Men icket, sådan tur har man inte i den här familjen. Nu ska jag gå och ta nässpray och sen ska jag lägga mig ute i solen och läsa.

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Hmm har du lagt dig till med en ny titel? Dr Stenlund. Måste vara enormt skönt att kunna avfärda och ställa nya diagnoser och dessutom välja behandlingsform. Hmm gör du hembesök? har en tid känt en smärta under högra foten. Kan det vara mjäll? Tycker det vore lysande att få fortsätta läsa dina vardagsbetraktelser.

2011-05-10 @ 09:16:31
Postat av: Anonym

2011-05-10 @ 09:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0