Inga kläder

Idag har jag handlat åt hela familjen själv. Eller min syster var där men hon handlade ju som till sig själv, så jag var i princip ensam där med en stor vuxenvagn och en självscanner och en lång matlista med allt jag skulle handla. Kan ju inte vara så svårt eller hur? I grunden nej men när det står saker "Cambonzola" och "Romansallad" så blir man lite mer förvirrad. Hade kanske varit enklare med "Hushållsost" och "Isbergssallad". Vad vet jag?
Jag hittade i alla fall gourmetmaten och det tog inte alls så lång tid som jag trodde. Lite less tror jag nog allt att systeryster var när jag för hundrade gången undrade ifall vi brukade köpa två mjölkpaket eller tre?!?! Vem har koll på sånt strunt ändå?
Här gäller viktiga saker som ifall jag ska baka en kladdkaka eller browniesar eller om jag ska ha på mig en blå eller grön tröja. Man måste veta vad som ska prioriteras här i livet!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0