Keep yourself warm

Jaha, ja alltså jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min frånvaro. Men jag har inte något att säga. Det är tråkigt jag vet, men mitt liv är väldigt händelselöst just nu.
Igår var jag sjuk. Är sjuk idag också, men igår var jag sjuk sjuk. Ungefär sådär som jag antar att alla andra dödliga brukar bli. För jag brukar inte bli sjuk sjuk. Bara förkyld. Och då är jag oftast inte så speciellt slut i kroppen heller så jag kan ändå göra allt som vanligt, förutom att jag inte tränar. Men igår då var jag så sjuk att jag knappt orkade kliva upp. Frös och skakade och hade kramper i magen samtidigt som jag kämpade mitt allra bästa för att få i mig mat. Det var kort sagt förjävligt. Idag är jag normalt sjuk, så som jag brukar vara. Så jag och Rowena drog på skivmässan på Nolia. Rowena shoppade fyra LP-skivor och jag gick mest bara runt och hjälpte henne leta det hon ville ha. Men det var trevligt. Öh, ja ungefär allt jag hade att säga. Sjukt intressant!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0