Lloyd, i'm ready to be heartbroken

Så sjukt skönt det känns när man bestämmer sig för något och det blir rätt känsla i magen. För ibland så vet vi ju att så inte är fallet. Då får man istället ont i magen och allt blir bara tungt och jobbigt. Men så är verkligen inte fallet, jag svävar lite på moln och kan bara inte vänta tills sommaren är över. Eller, jag vill ju att sommaren ska vara här NU så jag får fara på festival och tjäna pengar igen. Och nej, jag ska inte jobba på festivalen, blev bara ett syftningsfel där. De där felen jag var så galet bra på i skolan!
-
Idag lärde jag mig dessutom en ny låt på gitarr, vilket var ett tag sen nu. Jag är duktig på att hålla mig till låtar jag redan kan så när det är en helt ny låt jag nött ut så är jag galet nöjd över mig själv. Klapp på axeln typ.
-
Alltså va? Jag är så vidrigt glad just nu. Kärlek till världen!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0