Mitt hjärta blöder

Ibland undrar man ju hur en människa tänker. Idag cyklade jag hem ifrån stan efter att ha ätit lunch med mamma och när jag hade ungefär en kilometer kvar så kommer en kille i typ 200km/h förbi mig på en cykel. Jaha, han hade bråttom var ungefär det enda jag tänkte. Men precis när han cyklat om mig saktade han in, extremt mycket. Han cyklade kanske i 5km/h helt plötsligt så jag var ju tvungen att cykla om honom. Så jag gjorde det och så sen kanske en minut senare kommer samma kille och cyklar om mig igen i typ 200km/h. Okej? Vad tror ni han gör sen? Jo, han saktar in. Tills jag i princip måste kliva av cykel och gå för att inte cykla om honom. Jag tyckte det skulle vara lite awkward att cykla om honom igen så jag sket i det och cyklade istället lika sakta som honom fast kanske tio meter bakom. Helt galet förvirrad. Vad menades?
-
Sen på tal om inget, är det bara jag som märkt att det nya inom musik verkar vara att skriva antingen om sex eller om att man är fin som man är. Exempel? Ah jag tänkte väl;
  • I just had sex - The lonely island ft. Akon
  • Tonight (i'm fucking you) - Enrique Iglesias
  • S&M - Rihanna
  • Born this way - Lady Gaga
  • Just the way you are - Bruno Marsh
  • Beautiful people - Chris Brown ft. Benny Benassi
Känns som om jag skulle kunna fortsätta i evigheter men det ska jag inte göra. Ville som mer bara uppmärksamma det jag uppmärksammat. Ungefär.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0