One good spliff

Så det slutade med anställning. Grattis till mig själv! Tackar tackar. Dock kvarstår att skriva på papper och komma fram till hur mycket mitt arbete ska kosta osv. Hur vet man sånt? Jag gör det ju mest för att det är hur bra erfarenhet som helst så egentligen skulle jag kunna göra det gratis. Men eftersom jag är i stort behov av pengar så ska jag inte göra det. Men jag vill att far rar ska vara hemma så han kan hjälpa mig med det här. Och han kommer inte hem förrän på lördag och företaget som "anställt" mig vill att jag ska ge ett besked så fort som möjligt. Lite sådär småpanik.
-
Idag ska jag och Rowena fara och simma. Jag känner mig som en femåring som ska få fara och leka. Vatten är ungefär det absolut bästa som hänt människan. Dock var ju vattnet före människan, så kanske människan är det bästa som hänt vatten?!? Äsch, flum. Men det liksom spritter i kroppen på mig för jag längtar så mycket att få hoppa i bassängen. Att inte gilla vatten är en sådan där sak som jag nog aldrig kommer förstå mig på. En sådan där sak som sätter mig i pinsamma situationer ibland, en sådan där sak som gör att jag framstår som fetaste bitchen. Men jag kan inte låta bli. Vatten är jätteroligt ju. Jag är som en hund vad gäller vatten, ni vet de där hundarna som bara kastar sig ut i vattnet direkt det finns i närheten. Jag får kämpa för att inte hoppa i typ alla vattenpölar jag ser och om den är riktigt stor så kan jag få för mig att bara lägga mig ner och plaska. Ungefär så mycket gillar jag vatten.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0